ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک

در جنرال الکتریک سرویس رضایت مشتری یک شعار نیست.

نمایندگی جنرال الکتریک تهران شعبه برگزیده

نمایندگی جنرال الکتریک | جنرال الکتریک برندی معتبر و جهانی است و اغلب مصرف‌کنندگان ایرانی از استفاده از لوازم‌خانگی جنرال الکتریک رضایت دارند. پیشینه و میزان سرمایه فعلی جنرال الکتریک موفقیت خیره‌کننده جنرال الکتریک در عرصه صنعت و تجارت در مقیاس جهانی را نشان می‌دهد. اما در مقیاس داخلی، تعمیرات جنرال الکتریک در نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، بخش مهمی از این موفقیت و رضایت هستند؛ چراکه مشتریان جنرال الکتریک مطمئن هستند که تنها با استفاده از تلفن جنرال الکتریک، تعمیر لوازم خود را به کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای و مسلط به محصول در نمایندگی جنرال الکتریک می‌سپارند.

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران - جنرال الکتریک سرویس

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی - بدون یک اجاق گاز قابل اعتماد، توانایی های آشپزی شما بسیار محدود است. ما اطمینان می دهیم که شما اجاقی دارید که همیشه به آن تکیه می کنید. خدمات حرفه ای تعمیر اجاق گاز ما با کیفیت، ثبات و دقت انجام می شود. تیم مجرب ما مجهز به تجربه، دانش و باکیفیت ترین قطعات و ابزار است که هر نوع مشکلی که در مورد اجاق گاز شما داشته باشید را حل می کند. برای خدمات سریع، حرفه ای و مهمتر از همه کارآمد تعمیر اجاق گاز که شما را در کمترین زمان به آشپزی بازمی گرداند، همین امروز با ما تماس بگیرید . بالاخره می توانید آرامش داشته باشید، کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک سرویس را پیدا کرده اید. امروز با ما تماس بگیرید!

کارشناسان جنرال الکتریک سرویس ما در خدمات تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک تخصص دارند

به یک تعمیرگاه اجاق گاز یا اجاق گاز جنرال الکتریک در نزدیکی خود نیاز دارید؟ ما خدمات قابل اعتمادی را از کارشناسان مورد اعتماد هر زمان که به آنها نیاز دارید ارائه می دهیم. کارشناسان ما برخی از بهترین ها در این زمینه هستند که یک فرآیند آموزشی و صدور گواهینامه دقیق را انجام داده اند. خدمات مشتری یکی از اولویت های ما است.
نگران زمان‌های طولانی تعمیر اجاق گازتان هستید؟ ما این فرآیند را ساده می‌کنیم—ابزارهای پیشرفته ما به ما این امکان را می‌دهند که به سرعت قطعات مناسب اجاق گاز یا اجاق گاز جنرال الکتریک شما را پیدا کنیم، و این کار را برای کارشناسان ما آسان می‌کند که بسیاری از تعمیرات را در یک بازدید انجام دهند.

ما از قطعات با کیفیت بالا برای خدمات تعمیر اجاق گاز و اجاق گاز جنرال الکتریک شما استفاده می کنیم

از شعله پخش کن های اجاق گاز که روشن نمی‌شوند تا اجاق‌هایی که از قبل گرم نمی‌شوند، کارشناسان ما همه را دیده‌اند—و آنها آموزش دیده‌اند تا اجاق گاز یا اجاق گاز جنرال الکتریک شما را با استفاده از قطعات باکیفیت بالا از فروشندگان مشابه یا مشابه سازنده اصلی تعمیر کنند. ما به کیفیت متعهد هستیم، بنابراین 90 روز ضمانت محدود برای تمام قطعات و کار ارائه می دهیم تا مطمئن شویم که مشکل اجاق گاز یا اجاق گاز شما 100٪ بدون هزینه اضافی برطرف شده است.

مشکلات رایج اجاق گاز

در طول سالیان متمادی خدمات رسانی به خانوارها در سراسر تهران و حومه، برخی از سخت ترین مشکلات اجاق گاز جنرال الکتریک را تعمیر کرده ایم. متخصصان آموزش دیده ما همیشه ایمنی شما را در اولویت قرار می دهند و اقدامات لازم را برای اطمینان از عدم وجود خطر در حین و پس از انجام تعمیرات انجام می دهند. برخی از مشکلات رایجی که با آن مواجه شده ایم عبارتند از:
اجاق های معیوب که روشن نمی شوند - این نشان دهنده وجود مشکل در احتراق یا خود اجاق ها است.
مسائل مربوط به تنظیم دما - یکی از رایج ترین مشکلات اجاق گاز است که می تواند به راحتی توسط یک متخصص ماهر که دستگاه و قطعات یدکی آن را می شناسد تعمیر شود.
عناصر القایی معیوب - همچنین یکی از مشکلات رایج ما است. یک بازرسی مناسب در کوتاه ترین زمان علت مشکل را مشخص می کند.

  • شیشه اجاق گاز ترک خورد
  • مشعل های اجاق گاز همیشه جرقه می زنند
  • دستگیره اجاق گاز نمی چرخد
  • عنصر سطح محدوده خاموش نمی شود
  • کد خطا در پانل اجاق گاز

حتما ببینید : تعمیر اجاق گاز

شعله پخش کن های اجاق گاز جرقه می زنند

اگر در حال پختن شام روی اجاق گاز هستید و متوجه می شوید که مشعل شروع به جرقه زدن می کند، ممکن است شما را مبهوت کند! و شما احتمالاً فکر می کنید، "چرا این کار را می کند؟" با این حال نگران نباشید، تیم تعمیرکاران حرفه ای ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند. اگر شعله پخش کن اجاق گاز شما جرقه می زند، خطرناک است و می تواند خطر آتش سوزی باشد، بنابراین باید فوراً آن را تعمیر کنید.

علل:

اتصالات شل: با گذشت زمان و استفاده مکرر از مشعل های خود، اتصال ممکن است شل شود. هنگامی که اتصال شروع به شل شدن می کند، می تواند مقاومت بالایی ایجاد کند که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد سیم ها و سوختن یا قوس شدن شود و باعث ایجاد جرقه شود.
سیم های فرسوده: عایق سیم هایی که به مشعل متصل هستند ممکن است شروع به ساییدگی کند. اگر سیم ها شروع به ساییدگی کنند، می توانند باعث ایجاد قوس و جرقه شوند. شما باید این سیم ها را تعویض کنید.
سیم پیچ آسیب دیده: اضافه کار، چون شما مکررا از مشعل های خود استفاده می کنید، سیم پیچ ها ممکن است آسیب ببینند. اگر کویل ها دارای هر گونه ترک، حباب یا تاول باشند، ممکن است باعث ایجاد جرقه شود و باید مشعل خود را تعویض کنید.
المنت معیوب: اگر مشعل شما آسیب یا مشکلی به نظر نمی رسد اما جرقه می زند، ممکن است معیوب باشد و باید تعویض شود.
اگر متوجه شدید که اجاق گاز شما جرقه می زند، منتظر نمانید و با تکنسین های تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید تا در اسرع وقت آن را تعمیر کنند. جرقه ها می توانند بسیار خطرناک باشند و شما نمی خواهید خطر آتش سوزی را به خطر بیندازید.

شعله پخش کن گاز خاموش نمی شود

شعله پخش کن گاز خاموش نمی شود

اگر پخت و پز را تمام کرده اید و شعله پخش کن اجاق گاز خاموش نمی شود، می تواند نگران کننده و خطرناک باشد. نه تنها برای ایمنی شما خطرناک است، بلکه می تواند خطر آتش سوزی نیز باشد. شما باید در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنید.

علل:

دستگیره شکسته: اگر دستگیره اجاق گاز شکسته باشد، نمی تواند دما را خاموش کند. می توانید دسته دستگیره را بردارید و با چرخاندن میخ به صورت دستی دما را با یک انبر خاموش کنید.
خطای پد الکترونیکی یا کنترلی: گاهی اوقات قطعات الکترونیکی یا پد کنترلی در اجاق گاز شما با خطا مواجه می شود و اجاق گاز پیغام خاموش شدن را دریافت نمی کند. سعی کنید فر را از دیوار جدا کنید و قبل از اینکه دوباره آن را به برق بزنید، 60 ثانیه صبر کنید تا ببینید آیا فر را دوباره تنظیم می کند یا خیر.
المنت سطحی معیوب: اگر المنت سطحی کوتاه شود، ممکن است مشعل نتواند خاموش شود. همچنین، اگر کنتاکت های الکتریکی با هم ذوب شده باشند، ولتاژ ثابتی به مشعل می فرستد، به این معنی که نمی تواند خاموش شود و نیاز به تعویض دارد.
سوئیچ المنت سطحی معیوب: کلید المنت سطحی به اجاق گاز نشان می دهد که چه زمانی باید خاموش شود. اگر سوئیچ قطع شود، اجاق گاز پیغام خاموش شدن را دریافت نمی کند.

هنگامی که اجاق گاز شما خاموش نمی شود و باید مشکل را تعمیر کنید، "جنرال الکتریک سرویس" اینجاست تا به شما کمک کند! فوراً با تکنسین های تعمیر اجاق گاز ما تماس بگیرید و ما در کمترین زمان اجاق گاز شما را به وضعیت مناسب برمی گردانیم.


سوالات متداول تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک

اگر نیاز به تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک داشتید با نمایندگی جنرال الکتریک تماس بگیرید.

چرا تعمیرات لوازم خانگی اکسپرس را انتخاب کنیم؟

خدمات توضیحات
✓ گارانتی خدمات 3 ماهه تعویض قطعات
✓ خدمات اکسپرس همان روز
✓ مارک هایی که ما تعمیر می کنیم همه برندها/مدل ها
✓ تعمیر با کیفیت دارای رتبه برتر ★★★★★
✓ هزینه تعمیر بهترین قیمت ها
✓ تجربه 25+ سال
✓ امروز با ما تماس بگیرید 365 روزه

تعمیر اجاق گاز چقدر طول می کشد؟

جنرال الکتریک سرویس، تعمیر لوازم خانگی را به محض تماس شما در همان روز انجام می دهد. بسیاری از تعمیرات را می توان در اولین بازدید بصورت کامل انجام داد. با این حال، اگر قطعات مورد نیاز باشد، فرآیند چند روز بیشتر طول می کشد تا زمان تحویل قطعات را محاسبه کند.

اجاق گاز من روشن نمی شود. چرا؟

اگر نمی توانید اجاق گاز خود را روشن کنید، مشکل ممکن است به سادگی وصل نشدن آن به پریز دیواری باشد. در برخی موارد، اجاق گاز شما ممکن است کاملا سالم باشد، اما این مشعل است که معیوب است. قبل از تماس با تعمیرکار، مطمئن شوید که همه مشعل ها را بررسی کرده و ببینید آیا هر یک از آنها کار می کنند یا خیر. اگر اینطور نیست، یکی از تکنسین های تعمیر اجاق گاز ما می تواند علت اصلی مشکل را تعیین کند.

هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر خواهد بود؟

هزینه تعمیرات به مشکل بستگی دارد. البته ما همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا تعمیرات تا حد امکان به صرفه باشد

چه زمانی اجاق گاز من تعمیر می شود؟

در اولین ارزیابی خود، مطمئن خواهیم شد که ماشین خود را با تمام ابزارهای لازم و قطعات مختلف آماده کرده ایم. هدف ما همیشه انجام تعمیرات در اولین بازدید است.

چگونه می توانم روند تعمیر را تسریع کنم؟

برای تعمیرات سریع، مهم است که تمام جزئیات مربوط به مشکل و ساخت و مدل اجاق گاز را به تیم ما ارائه دهید. اگر موردی وجود دارد که از آن مطمئن نیستید، ما خوشحال خواهیم شد به شما کمک کنیم. مطمئن شوید که فر شما قبل از رسیدن ما خالی است و هیچ چیزی مانع از تکمیل کار تیم ما نیست.

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در شمیرانات تهران

اقدسیه , آجودانیه , داراباد , سوهانک , تجریش

02122191254

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

02177611203

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

02144447886

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب , سعادت آباد

02177612939

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در غرب تهران, کرج, فردیس و شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر , شهرقدس , گرم دره , اندیشه و …

09129532878

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در شرق تهران, لواسانات و پردیس

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

09372222116

تعمیر اجاق گاز جنرال الکتریک دیباجی + 4 شعبه فعال در تهران در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

09372222116
تماس با کارشناس (لمس کنید)

راه های ارتباطی با کارشناسان

جنرال الکتریک سرویس