ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک

در جنرال الکتریک سرویس رضایت مشتری یک شعار نیست.

نمایندگی جنرال الکتریک تهران شعبه برگزیده

نمایندگی جنرال الکتریک | جنرال الکتریک برندی معتبر و جهانی است و اغلب مصرف‌کنندگان ایرانی از استفاده از لوازم‌خانگی جنرال الکتریک رضایت دارند. پیشینه و میزان سرمایه فعلی جنرال الکتریک موفقیت خیره‌کننده جنرال الکتریک در عرصه صنعت و تجارت در مقیاس جهانی را نشان می‌دهد. اما در مقیاس داخلی، تعمیرات جنرال الکتریک در نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، بخش مهمی از این موفقیت و رضایت هستند؛ چراکه مشتریان جنرال الکتریک مطمئن هستند که تنها با استفاده از تلفن جنرال الکتریک، تعمیر لوازم خود را به کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای و مسلط به محصول در نمایندگی جنرال الکتریک می‌سپارند.

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک تهران 24 ساعته | جنرال الکتریک سرویس

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک تهران ، نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک در تهران . برای تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک، شما به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید. نمایندگی جنرال الکتریک سرویس با داشتن تکنسین‌های باتجربه و آموزش دیده، در زمینه‌ی نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیر تخصصی کولر گازی جنرال الکتریک در شهر تهران در خدمت شما می‌باشد. اگر به دنبال خدمات در محل، سریع و قیمت مناسب می‌باشید می‌توانید روی ما حساب کنید، علاوه بر این، ما کلیه خدمات خود را 3 ماه ضمانت می‌کنیم تا شما با آسودگی خیال از کولر گازی جنرال الکتریک‌ تان استفاده کنید و انجام تعمیر پایان راه نخواهد بود و ما با خدمات پس از فروش تعمیرات همراتان خواهیم بود. لطفا برای درخواست تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا در هر ساعت از شبانه‌روز حتی روزهای تعطیل فرم آنلاین سفارش را تکمیل کنید تا از ۱۰٪ تخفیف ویژه نیز برخوردار شوید.

تعمیر کولر گازی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی کولر گازی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر کولر گازی قابل انجام می باشد. کولر گازی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر کولر گازی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات کولر گازی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک در تهران

جلب رضایت مشتری یکی از اهداف مهم نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک  می باشد. این  نمایندگی بعد از هر بار تعمیر و یا سرویس کولر گازی جنرال الکتریک شما قطعه مورد نظر را به مدت یک سال گارانتی می کند تا در صورت بروز مجدد نقص، رایگان کولر گازی را تعمیر کنند. جنرال الکتریک سرویس، با استخدام تکنسین های متخصص در این زمینه، آن ها را در کمترین زمان به محل مورد نظر اعزام می کنند با مشکل را سریع شناسایی و رفع کنند. شما می توانید برای برقرار ارتباط با نمایندگی از شماره تلفن های موجود در سایت جنرال الکتریک سرویس استفاده کنید.

خرابی کولر گازی جنرال الکتریک و راه حل جنرال الکتریک سرویس برای شما

با نزدیک شدن تابستان و گرم شدن روزها، استفاده از کولر گازی و روشن کردن مداوم آن طبیعیست. طبیعتا دوست دارید تا دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کرده و همچون گذشته راندمان و عملکرد بالایی داشته باشد. اما از کار افتادن کولر در وسط گرمای روز و یا خنک نبودن باد آن به اندازه کافی می تواند حال شما را اساسی گرفته و ناراحتتان کند. به همین دلیل جنرال الکتریک سرویس برای ارائه خدمات حرفه ای و سریع خود اینجاست، تا حتی یک روز را هم گرفتار و غمزده از خرابی کولرتان سپری نکنید.

مسلما با انتخاب کولر گازی جنرال الکتریک تصمیم درستی را در پیش گرفته اید، زیرا یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای حال حاضر که از رضایت مشتریان نیز برخوردار است، جنرال می باشد. با این حال در گذر سالیان و به دلیل استهلاک ناشی از کارکرد طولانی مدت دستگاه، یا به سبب علل دیگری همچون نصب غیر استاندارد کولر گازی یا نوسانات الکتریکی و غیره، بروز مشکلاتی در کولر گازی جنرال الکتریک شما یا از کار افتادن آن چندان هم دور از ذهن نیست. آنچه در این مواقع بسیار حائز اهمیت خواهد بود، واگذاری دستگاه به متخصص برند جنرال است تا خدمات سرویس یا تعمیرات آن را به درستی و به صورت حرفه ای و اصولی انجام نماید.

سرویس کولر گازی جنرال الکتریک

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز کولر گازی جنرال الکتریک

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کولر گازی جنرال الکتریک.
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط کولر گازی جنرال الکتریک است.

سرویس کولر گازی جنرال الکتریک

در فصولی که نیاز به استفاده از کولر گازی نیست و کولر گازی برای مدتی خاموش است، نکته قابل توجه در این قسمت این است که حتما قبل از استفاده مجدد از دستگاه خود آن را سرویس کنید، کولر گازی ها نیازمند سرویس کردن سالیانه هستند. زمانی که می خواهید از کولر گازی جنرال الکتریک استفاده کنید بهتر است، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان جنرال الکتریک سرویس خواهش کنید که تکنسین متخصص برای سرویس کولر گازی جنرال الکتریک شما اعزام کنند. با این روش هم راندمان دستگاه خود را بالا می بردید و هم باعث می شود طول عمر دستگاه بیشتر شود و باد خنک تری ایجاد کند در ضمن  با انجام این کار در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

بهترین سرویس کار کولر گازی جنرال الکتریک

ویژگی های مهم سرویس کار حرفه ای: احساس مسئولیت در قبال تعمیر و یا سرویس کردن دستگاه شما داشته باشد، وقت شناس باشد، در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر برساند و سریع مشکل را شناسایی کند و رفع کند، یک سرویس کار حرفه ای باید داری مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای باشد، جنرال الکتریک سرویس از این دسته  سرویس کاران برای ارائه خدمات خود استفاده می کند.

جنرال الکتریک سرویس دارای 14 سال سابقه کار در زمینه تعمیر کولر گازی تراست است. در صورت نیاز به شماره تلفن نمایندگی تراست تهران می توانید به سایت جنرال الکتریک سرویس  سر بزنید، شماره تلفن ها درون سایت گذاشته شده است تا مشتریان با برقراری ارتباط با ما راحت تر بتوانند مشاوره شوند و مشکل خود را رفع کنند.

خدمات پس از تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک توسط نمایندگی ما

نمایندگی تعمیر اسپلیت جنرال الکتریک پس از هر باری که به تعمیر دستگاه شما می پردازد، به شما گارانتی 3 ماهه می دهد تا اگر بعد از عیب یابی و تعمیر، مجددا همان مشکل برای کولر شما پیش بیاید، بدون دریافت هزینه ای تعمیرکار به محل شما اعزام می شود و به برطرف کردن مشکل می پردازد.

از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین می توانید مشکل خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و بعد از اینکه مشخص شد ایراد از کدام قطعه می باشد به متخصص مربوط ارجاع می دهند. پس از بررسی، کارشناس ما به شما لیستی از اطلاعات که شامل علت خرابی قطعه، زمان حدودی تعمیر آن، تعداد قطعات خراب شده، هزینه حدودی، قطعاتی که باید تعویض شوند، می باشد ارائه می دهد و شما تصمیم می گیرید که قطعه تعمیر شود یا تعویض.

در صورت تعویض قطعه هم، قطعات جایگزین شده اصل می باشد و دارای 3 ماه گارانتی.

هیچ نگرانی بابت تعمیر کولر گازی جنرال خود نداشته باشید

کولر گازی روشن نمی شود، کولر گازی مدام خاموش می شود، کمپرسور داغ کرده و روشن نمی شود، سر و صدای ناهنجاری از کولر تولید می شود، تعادل دمایی وجود ندارد و کولر مدام روشن و خاموش می شود. هر یک از موارد اشاره شده ممکن است برای کولر گازی جنرال شما نیز اتفاق بیوفتد. بنابراین در صورت مشاهده هر یک از آنها و یا مشکلات دیگری برای دستگاه خود، بلافاصله به متخصص معتمد خود مراجعه نمایید. با تکیه بر سالها تجربه، دانش تخصص به روز و هزاران تعمیرات مختلف بر روی انواع کولرهای جنرال، متخصصین ما هر گونه مشکل پیش آمده برای کولر گازی شما را برطرف نموده و رفع اصولی آن را تضمین می کنند.

اسپیلت، داکت اسپیلت، پنجره ای، ایستاده و…، ما تمامی انواع کولر گازی جنرال را تعمیر می کنیم. نوع کولر گازی شما و مدل و سایز آن اهمیتی ندارد. در ضمن، با اولوبت قرار دادن تعمیر قطعات دستگاه شما به فکر کاهش هزینه های تعمیرات شما نیز هستیم. برخی از قطعات کولر گازی که توسط متخصصین ما تعمیر/ تعویض می شوند عبارتند از:

  • بلوور
  • موتور بلوور
  • موتور دمپر
  • کندانسور
  • کمپرسور
  • ترمیستور
  • و…

در صورت معیوب بودن قطعات کولر شما و عدم امکان تعمیر آنان، قطعات ارجینال تهیه شده از مراکز فروش معتبر بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد و تمامی مراحل با نظارت ما انجام خواهد گردید.

متخصصان سرویس کولر گازی جنرال الکتریک دارای چه ویژگی هایی هستند؟

افرادی که از طرف نمایندگی جنرال الکتریک سرویس برای تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک به محل شما اعزام می شوند دارای ویژگی های زیر هستند:

  • متخصص در زمینه اسپلیت
  • باتجربه
  • مسئولیت پذیر
  • وقت شناس
  • مورد اعتماد

می باشند و در صورت هر گونه درخواست هزینه اضافی و خطا در تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک، مشمول جریمه های سنگینی می شوند که همین امر، تعهد آنان را چند برابر کرده است. نمایندگی مرکزی کولر گازی جنرال الکتریک، همواره رضایت مشتریان را مهم ترین اصل در خدمات خود قرار داده است.


سوالات متداول تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

اگر نیاز به تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک خود داشتید با ما تماس بگیرید

01هزینه تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک به عوامل مختلفی مانند شدت خرابی و نوع خرابی بستگی دارد. تعمیرکار پس از تست و عیب یابی، هزینه تعمیر را به شما اعلام می کند و در صورت رضایت تعمیر انجام می شود. مطمئن باشید ما کمترین هزینه را به ازای تعمیر از شما می گیریم.

02 آیا کارت گارانتی به ازای تعمیر کولر گازی داده می شود؟

صد در صد به ازای تمامی خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم یک کارت ضمانت سه ماهه به شما تحویل می دهیم تا در صورت خرابی مجدد تعمیر دستگاه شما به صورت رایگان انجام شود.

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شمیرانات تهران

اقدسیه , آجودانیه , داراباد , سوهانک , تجریش

02122191254

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

02177611203

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

02144447886

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب , سعادت آباد

02177612939

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در غرب تهران, کرج, فردیس و شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر , شهرقدس , گرم دره , اندیشه و …

09129532878

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شرق تهران, لواسانات و پردیس

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

09372222116

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

09372222116
تماس با کارشناس (لمس کنید)

راه های ارتباطی با کارشناسان

جنرال الکتریک سرویس