ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک

در جنرال الکتریک سرویس رضایت مشتری یک شعار نیست.

نمایندگی جنرال الکتریک تهران شعبه برگزیده

نمایندگی جنرال الکتریک | جنرال الکتریک برندی معتبر و جهانی است و اغلب مصرف‌کنندگان ایرانی از استفاده از لوازم‌خانگی جنرال الکتریک رضایت دارند. پیشینه و میزان سرمایه فعلی جنرال الکتریک موفقیت خیره‌کننده جنرال الکتریک در عرصه صنعت و تجارت در مقیاس جهانی را نشان می‌دهد. اما در مقیاس داخلی، تعمیرات جنرال الکتریک در نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، بخش مهمی از این موفقیت و رضایت هستند؛ چراکه مشتریان جنرال الکتریک مطمئن هستند که تنها با استفاده از تلفن جنرال الکتریک، تعمیر لوازم خود را به کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای و مسلط به محصول در نمایندگی جنرال الکتریک می‌سپارند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران - نمایندگی جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک ، نمایندگی جنرال الکتریک در ایران به صورت رسمی فعالیت دارد و کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای هستند که کار تعمیر و نگهداری محصولات این شرکت را انجام می‌دهند. شما برای تعمیر یخچال خود می‌توانید درخواست خودتان را در وب سایت جنرال الکتریک سرویس ثبت کنید یا با شماره تلفن شماره 77612939 – ۰۲۱ تماس بگیرید. تا این شرکت بعد از بررسی مشکل و نیاز شما، بهترین کارشناس را برای تعمیر لوازمتان انتخاب کنند.

کارشناس در زمانی که با شما هماهنگ می‌شود کار تعمیر یخچال جنرال الکتریک را در منزل یا هر مکانی که برای شما مناسب است با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

بی شک خرابی یخچال فریزر جنرال الکتریک یکی از بزرگترین مشکل ممکن در زندگی روزمره خانواده ای می باشد که یخچال جنرال الکتریک دارند. چون بدون یخچال فریزر مواد غذایی در کمتر از چند ساعت ممکن است فاسد شود و همچنن بدون یخچال خبری هم از آب خنک نمی باشد.

جنرال الکتریک سرویس با سابقه چندین سال در زمینه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از معتبرترین شرکت های تعمیرات مجاز یخچال فریزر در تهران و کرج و حومه می باشد. نمایدگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک (GE) تمام تعمیرات را با ضمانت نامه کتبی12 ماهه انجام می دهد.

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک | تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک، با ساخت یک تیم قوی که متشکل از افراد تعمیرکار متخصص و آشنا با این برند هستند و همچنین تجربه زیادی در تعمیر محصولات جنرال الکتریک دارند، نسبت به تعمیر لوازم خانگی شما اقدام می کنیم. از سوی دیگر نمایندگی جنرال الکتریک ما با سرویس 24 ساعته در تمام تهران و اطراف آن در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل باعث آرامش خاطر شما می شود. و شما دیگر نگرانی در خصوص تعمیر وسایل نخواهید داشت. بنابراین در هرکجای تهران که باشید برای سرویس تعمیرات محصولا این برند کافیست فقط با نمایندگی مرکزی ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک GENERAL ELECTRIC در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران سال ­های طولانی است که خدمات تعمیرات را برای همه مدل­ های یخچال و فریزر جنرال الکتریک ارائه می­ دهد. این کار توسط تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک در منزل صورت می­ گیرد. جنرال الکتریک سرویس به مشتریان خود که برای دریافت خدمات تعمیر حرفه ای و با کیفیت به این مرکز مراجعه کرده اند، گارانتی 3 الی 12 ماهه ارائه می ­دهد. هدف نهایی تمام نیروهای این شرکت جلب رضایت مشتریان است.

از مهمترین ویژگی های این مجموعه:

  • استفاده از قطعات صفر و اصلی به جای قطعات معیوب به همراه ضمانت نامه معتبر است.
  • تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک با تجربه با استفاده تجهیزات فنی برای عیب یابی دستگاه در محل حضور پیدا می کند.
  • با استفاده از اصول مشتری مداری، رعایت خدمات بهینه و نکات بهداشتی به عیب یابی و تعمیرات پرداخته می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

شما وقتی نیاز به تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود دارید، باید این کار را به دست تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک بسپارید که مجرب و دارای تخصص باشد. بنابراین ترجیح می دهید به سراغ تعمیرگاه مرکزی یخچال جنرال الکتریک بروید. ما در شهر تهران، گروهی از تعمیرکاران حرفه ای یخچال ، که تجربه فراوانی در زمینه خدمات پس از فروش یخچال های جنرال الکتریک دارند و با انواع ارور یخچال جنرال الکتریک آشنایی کامل دارند، تشکیل داده ایم و با خدمات تعمیر یخچال در محل، سعی داریم بهترین شرایط را برای مشتریان عزیز فراهم کرده در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات شما را انجام دهیم.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک

ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک، در شهر تهران، به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان هستیم. فقط باید دقت کنید هنگام تعمیر یخچال فریزر خود، به سراغ تعمیرکاران تقلبی نروید. چرا که ممکن است وسیله شما آسیب یسشتری دیده و هزینه سنگین تری هم پرداخت کنید. خصوصا اگر از قطعات اورجینال استفاده نشود. بنابراین هدف اصلی نمایندگی ما، حفط سلامت لوازم خانگی شما و همچنین تعمیر تخصصی یخچال جنرال الکتریک شما در سریع ترین زمان ممکن است. فقط کافی ست در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن تمایندگی های ما تماس بگیرید تا با اعزام تعمیرکاران حرفه ای خود، در اسرع وقت یخچال شما را تعمیرکنیم. ما 4 شعبه اختصاصی در 4 طرف تهران داریم که به شما اطمینان می دهیم که، اگر ساکن تهران هستید، اصلا نگران نباشید و تعمیرات یخچال خود را به ما بسپارید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل کار و منزل

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل تخصص می خواهد و این امر تنها در جنرال الکتریک سرویس محقق می شود، همچنین در نظر داشته باشید که در ادامه به مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در محل می پردازیم:

  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل در پرداخت هزینه ها صرفه جویی می کنید.
  • خطرات ناشی از انتقال یخچال جنرال الکتریک به بیرون از منزل شما را تهدید نمی کند.
  • شما عزیزان می توانید از نزدیک شاهد خدمات تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک باشید.

خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک ، جنرال الکتریک سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه جنرال الکتریک توانسته با مشتریان این کارخانه تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون:

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر های مختلف جنرال الکتریک
  • گارانتی یخچال فریزر جنرال الکتریک
  • ارائه آموزش های لازم و راهنمایی های حضوری و آنلاین و تلفنی به مشتریان جنرال الکتریک
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی یخچال فریزر جنرال الکتریک
  • انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان جنرال الکتریک به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات جنرال الکتریک از جمله یخچال جنرال الکتریک
  • و…

همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات جنرال الکتریک در ایران با نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک در تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند.

هر یک از انواع خدمات از جمله عیب یابی تخصصی یا تعمیرات حرفه ای یخچال جنرال الکتریک در نمایندگی جنرال الکتریک سرویس شامل گارانتی دراز مدت می شود. مدت زمان گارانتی 3 ایل 12 ماهه بر اساس پارامترهای متعددی تعیین خواهد شد که از جمله آن می توان به میزان حساسیت خدمات یا طول مدت انجام آن اشاره کرد.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

ساختار لوازم‌خانگی امروز با توجه به پیشرفت فناوری پیچیده شده و تعمیر آن‌ها مثل گذشته ساده نیست! دیگر نمی‌توان تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک را به هر شخصی سپرد، چراکه مراحل انجام این کار پیچیده است و به یک متخصص نیاز دارد. تعمیرسرا بهترین متخصصان و کارشناسان را گردآورده تا به بهترین شکل کار تعمیر وسایل شما را انجام دهند.

کارشناسان و متخصصان این شرکت با ۳۰ سال تجربه در عرصه تعمیر لوازم‌خانگی ابتدا مشکل موجود در دستگاه را عیب‌یابی کرده و سپس تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعات معیوب به کار می‌برند. درصورتی‌که نیاز به تعویض باشد، قطعه اورجینال جایگزین می‌شود. تلاش کارشناسان این مجموعه تعمیر قطعات موجود است تا هزینه کمتری به شما تحمیل شود.

سوالات متداول تعمیر یخچال جنرال الکتریک

اگر نیاز به تعمیر یخچال جنرال الکتریک داشتید با متخصصان ما تماس بگیرید

01 هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک General Electric چقدر است؟

هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک General Electric در سایت جنرال الکتریک سرویس کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک سرویس مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

02 تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک General Electric چه زمانی در محل حاضر میشود؟

پس از تماس با شماره 02177612939 یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت جنرال الکتریک سرویس تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک General Electric در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شمیرانات تهران

اقدسیه , آجودانیه , داراباد , سوهانک , تجریش

02122191254

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

02177611203

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

02144447886

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب , سعادت آباد

02177612939

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در غرب تهران, کرج, فردیس و شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر , شهرقدس , گرم دره , اندیشه و …

09129532878

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شرق تهران, لواسانات و پردیس

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

09372222116

تعمیر یخچال جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

09372222116
تماس با کارشناس (لمس کنید)

راه های ارتباطی با کارشناسان

جنرال الکتریک سرویس