ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک

در جنرال الکتریک سرویس رضایت مشتری یک شعار نیست.

نمایندگی جنرال الکتریک تهران شعبه برگزیده

نمایندگی جنرال الکتریک | جنرال الکتریک برندی معتبر و جهانی است و اغلب مصرف‌کنندگان ایرانی از استفاده از لوازم‌خانگی جنرال الکتریک رضایت دارند. پیشینه و میزان سرمایه فعلی جنرال الکتریک موفقیت خیره‌کننده جنرال الکتریک در عرصه صنعت و تجارت در مقیاس جهانی را نشان می‌دهد. اما در مقیاس داخلی، تعمیرات جنرال الکتریک در نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، بخش مهمی از این موفقیت و رضایت هستند؛ چراکه مشتریان جنرال الکتریک مطمئن هستند که تنها با استفاده از تلفن جنرال الکتریک، تعمیر لوازم خود را به کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای و مسلط به محصول در نمایندگی جنرال الکتریک می‌سپارند.

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران - جنرال الکتریک سرویس

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک ، ماکروفر یکی از وسایل پرکاربرد و پرطرفدار خانواده هاست. در بعضی موارد بدلیل استفاده مکررو نادرست، ماکروفر سریع تر از زمانی که باید فرسوده شود، از کار می افتد. هیچ فرقی هم ندارد از چه برند و کاخانه ای باشد. لوازم برقی، طول عمرهای متفاوتی دارند و برحسب تعداد دفعاتی که مورد استفاده قرار می گیرند، فرسدوگی و خراب شدن آنها نیز متفاوت از یکدیگر است. ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات ماکروفر جنرال الکتریک، عهده دار هر نوع تعمیر و سوریس مایکروفرهای جنرال الکتریک هستیم. تعمیرات ماکروویو جنرال الکتریک، یا هر نوع ماکروفر دیگری نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. زیرا این دستگاه بسیار حساس است و با یک اشتباه کوچک در تعمیر ممکن ماکروفر شما کاملا خراب شود. بنابراین ما با بکارگیری بهترین و با تجربه ترین تعمیرکاران ماکروفر، از هرگونه عیب و ایراد در تعمیر ماکروفر جلوگیری می کنیم. کافی ست با ما تماس بگیرید.

تعمیر تخصصی ماکروفر جنرال الکتریک

ما در نمایندگی جنرال الکتریک، با آموزش به تعمیرکاران حرفه ای خود، یک کادر حرفه ای تشکیل داده ایم که تعمیر تخصصی ماکروفر جنرال الکتریک را انجام می دهند. این تعمیرکاران علاوه بر سوابق و تجربه چند ساله خود، توسط بهترین اساتید تعمیرکار ما نیز دوره های آموزشی حرفه ای را می گذرانند. به این ترتیب جای نگرانی وجود ندارد. چراکه شما کار را به کاردان می سپارید.

تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک در محل

تعمیر لوازم برقی دردسرهای خاص خودش را دارد. برای مثال یکی از مشکلات، حمل وسیله تا تعمیرگاه است. ممکن است شما در حین حمل دستگاه خراب تا تعمیرگاه، ناخودآگاه صدمه بیشتری به دستگاه وارد کنید. به همین دلیل ما این دغدغه شما را حل کرده ایم. با تعمیر ماکروفر در محل، دیگر نیازی به جابجایی دستگاه خود تا تعمیرگاه را ندارید. کافی ست با ما تماس بگیرید، تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند و تعمیرات ماکروفر جنرال الکتریک شما را به سرعت و با دقت کافی انجام می دهند.

تعمیر با ضمانت

لازم به ذکر است تمامی خدمات تعمیر در نمایندگی ما، دارای ضمانت هستند. به این صورت که شما بعد از هر تعمیر، یک گارانتی تعمیر سه ماهه به شما تعلق می گیرد. و بعد از اتمام تعمیرات شما، تا سه ماه بعد، هر گونه تعمیر و سرویس ماکروفر جنرال الکتریک شما به عهده ما می باشد.

چرا نمایندگی جنرال الکتریک ؟

  • اعزام کارشناسان و تعمیرکارانی با ۱۵ سال سابقه
  • خدمات رسانی ۲۴ ساعته و روزهای تعطیل
  • اولین نمایندگی معتبر تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  • انجام تعمیر یخچال شما در محل
  • داشتن شعبات و نمایندگی های متعدد در تهران
  • عیب یابی با اولین دید و رفع عیب
  • نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک

نمایندگی مجاز تعمیرماکروفر جنرال الکتریک با ارائه خدمات خود ۲۴ ساعت شبانه روز و روزهای تعطیل در خدمت مشتریان محترم می باشد. تمامی قطعات مصرفی در هنگام تعمیرات ماکروفر کاملا اصل بوده و تعمیرات توسط متخصصان مجاز نمایندگی جنرال الکتریک سرویس انجام می شود و مشکل لوازم خانگی به صورت قطعی برطرف می گردد.

ارائه خدمات و تعمیرات جنرال الکتریک

خدمات و تعمیرات جنرال الکتریک در زمینه تعمیرات لوازم خانگی این برند، تحت نظر نمایندگی جنرال الکتریک انجام  می‌شود. نمایندگی جنرال الکتریک که به صورت کامل در متن بالا، مصرف‌کنندگان این برند را از نظر تمام جوانب احتمالی نظیر رسمی بودن مرکز و تعمیرگاه مجاز آن، آگاه کرده تا بتوانند با خیال آسوده در هنگام بروز انواع خرابی در لوازم خانگی این برند، نمایندگی جنرال الکتریک در جنرال الکتریک سرویس را انتخاب کنند.

در این بخش با توضیح خدمات تعمیراتی این مرکز، مصرف‌کنندگان به انتخاب صد درصدی این مجموعه پی می برند. با هزینه زیادی که در زمان خرید لوازم خانگی جنرال الکتریک پرداخت می‌کنید، در صورت معیوب شدن این محصولات با مراجعه به این مرکز می‌توانید از خدمات تعمیرات آن که شامل تکنسین‌های تعمیراتی متخصص و فنی و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال لوازم خانگی این برند  می‌شود، بهره‌مند شوید.

علاوه بر این خدمات با کیفیت، از نگرانی قیمت تعمیرات این محصولات هم راحت می‌شوید به این دلیل که نمایندگی جنرال الکتریک با قیمت‌های مصوب اتحادیه این خدمات را برای شما انجام می‌هد و در نهایت ضمانت و گارانتی مدت‌دار این خدمات را هم به مشتریان خود اهداء می‌کند.

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شمیرانات تهران

اقدسیه , آجودانیه , داراباد , سوهانک , تجریش

02122191254

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

02177611203

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

02144447886

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب , سعادت آباد

02177612939

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در غرب تهران, کرج, فردیس و شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر , شهرقدس , گرم دره , اندیشه و …

09129532878

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در شرق تهران, لواسانات و پردیس

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

09372222116

نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک 24 ساعته در تهران در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

09372222116
تماس با کارشناس (لمس کنید)

راه های ارتباطی با کارشناسان

جنرال الکتریک سرویس