ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک

در جنرال الکتریک سرویس رضایت مشتری یک شعار نیست.

نمایندگی جنرال الکتریک تهران شعبه برگزیده

نمایندگی جنرال الکتریک | جنرال الکتریک برندی معتبر و جهانی است و اغلب مصرف‌کنندگان ایرانی از استفاده از لوازم‌خانگی جنرال الکتریک رضایت دارند. پیشینه و میزان سرمایه فعلی جنرال الکتریک موفقیت خیره‌کننده جنرال الکتریک در عرصه صنعت و تجارت در مقیاس جهانی را نشان می‌دهد. اما در مقیاس داخلی، تعمیرات جنرال الکتریک در نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، بخش مهمی از این موفقیت و رضایت هستند؛ چراکه مشتریان جنرال الکتریک مطمئن هستند که تنها با استفاده از تلفن جنرال الکتریک، تعمیر لوازم خود را به کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای و مسلط به محصول در نمایندگی جنرال الکتریک می‌سپارند.

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ...

شماره شرکت جنرال الکتریک

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهران - جنرال الکتریک

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین - «جنرال الکتریک سرویس» با دارا بودن کادری متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات جنرال الکتریک این امکان را فراهم آورده تا بهترین و سریع ترین خدمات را با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تهران برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک (General Electric)

این مرکز نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران می باشد.این مرکز به عنوان یک تعمیرگاه مجاز و مرکز تعمیرات معتبر آماده ارائه خدمات و تعمیرات جنرال الکتریک مانند تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک و تعمیرات سایر لوازم خانگی جنرال الکتریک می باشد. اگر به مشکلی با یکی از محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک برخورد کردید می توانید با استفاده از شماره موجود در این صفحه یا صفحه تماس با ما، تماس گرفته و در اسرع وقت پرسنل مجرب به منزل مشتریان اعزام خواهند شد.
از دیگر ویژگی‌های نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات 3ماه ضمانت کتبی نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ، تعمیر100درصد محصولات و لوازم جنرال الکتریک در منزل در حضور مشتریان محترم ، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بدون تعطیلی در طول هفته 7-24یعنی 7 روز هفته 24 ساعت شبانه‌روز آماده رسیدگی به درخواست‌های شما عزیزان می‌باشد. تعمیرات دستگاه‌ها در محل شما توسط نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در کمتر از 2ساعت با قطعات اورجینال جنرال الکتریک انجام خواهد شد.

تاریخچه شرکت جنرال الکتریک

درباره توماس ادیسون
توماس ادیسون در سال 1878 میلادی شرکت لامپ های الکتریکی ادیسون را با هدف تجاری یکی از اختراعات تأثیرگذارش یعنی تولید لامپ الکتریکی تأسیس نمود.

فعالیت های شرکت

آغاز فعالیت های این شرکت در شکل گیری آن به سال1892باز می گردد که ادغام شرکت ادیسون با مشارکت توماس هاستون، شرکت جنرال الکتریک را پدید آورد و چارلز کانین به عنوان مدیرعامل شرکت تازه تأسیس تا سال 1912 رهبری آن را به عهده داشت. در سال 1896 شرکت جنرال الکتریک در 12 شرکت برتر معرفی شده در میانگین صنعتی داوجونز جای گرفت و اکنون پس از حدود 115سال همچنان در رأس می-باشد.

راه های تماس با نمایندگان خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

  • کلیک فرم ثبت خرابی دستگاه در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک
  • ارسال عدد یک به شماره 09129532878
  • تماس با شماره های مندرج در سایت

تعمیر قطعات لوازم خانگی جنرال الکتریک بهتر است یا تعویض؟

هر کدام که بهتر می باشد باید آن را انجام داد، گاهی ممکن است که قطعه ای را تعمیر کنید، دوباره این مشکل پیش آید که نتیجه میگیریم باید تعویض انجام شود ولی گاهی با تعمیرات مشکل برطرف می شود تکنسین های ما در نمایندگی جنرال الکتریک همواره سعی داریم لوازم خانگی شما را تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات شما کاهش یابد.
ما در نمایندگی جنرال الکتریک «جنرال الکتریک سرویس» تمام لوازم خانگی جنرال الکتریک را تعمیر میکنیم و در ادامه این مقاله به شرح این لوازم خانگی می پردازیم.

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک

جنرال الکتریک از برندهای معروف لوازم خانگی در دنیا و ایران است و محصولات جنرال الکتریک محصولاتی با کیفیت هستند که امکان دارد به به دلایل مختلفی از جمله نوسانات برق، استفاده مداوم، عم نگهداری و استفاده صحیح و… دچار ایراد و خرابی شوند، تکنسین های مرکز دکترآچار افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که به تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک میپردازند.

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران

تعمیرگاه «جنرال الکتریک سرویس» مرکز مجاز و معتبری است که در تمام مناطق تهران دارای شعبه بوده و به ارائه خدمات میپردازد، شما همشهریان و مشتریان گرامی ساکن هر بخشی از شهر تهران که باشید میتوانید تنها از طریق تماس تلفنی با شماره های درج شده در سایت یا پر کردن فرم در خواست تکنسین خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

شماره های تماس با شرکت جنرال الکتریک

ردیف منطقه شماره
1 شمال تهران 02122191254
2 شرق تهران 02177611203
3 غرب تهران 02144447886
3 جنوب تهران 02177612939

تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل

با توجه به ترافیک شهر تهران، ساختمان های چند طبقه و… حمل و نقل لوازم خانگی از منزل به تعمیرگاه کار سخت و طاقت فرسایی محسوب میشود، تکنسین های مرکز «جنرال الکتریک سرویس» جهت آسودگی مشتریان به تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل میپردازند، تنها با یک تماس تکنسین ها در زمان مشخص شده توسط مشتری به محل اعزام شده و خدمات مورد نیاز مشتریان گرامی را ارائه میدهند.
با تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک نیازی به جا به جایی و حمل و نقل لوازم خانگی به تعمیرگاه نیست در این صورت نگران ضربه و سقوط آن ها نیستید و هزینه ای جهت حمل و نقل پرداخت نمیکنید، همچنین زمان کمتری از شما گرفته خواهد شد و میتوانید به عملکرد تکنسین نظارت کامل داشته باشید.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

برند جنرال الکتریک طرفداران بسیاری نیز دارد و برندی معتبر و معروف است، محصولات این برند لوازم خانگی با کیفیتی هستند که کارایی خیلی بالا و خوبی دارند.
نگهداری اصولی و صحیح و سرویس مداوم لوازم خانگی جنرال الکتریک موجب بهبود عملکرد آن ها شده و ایرادات و اختلالات جدی در آن ها کاهش میابد، با این وجود در صورت رو به رو شدن با هر مشکلی در این لوازم خانگی میتوانید جهت خدمات پس از فروش جنرال الکتریک با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سرویس لوازم خانگی جنرال الکتریک

سرویس مداوم لوازم خانگی توسط سرویس کار ماهر و مجرب همواره توصیه میشود، سرویس از جمله خدماتی است که توسط تکنسین های مرکز «جنرال الکتریک سرویس» انجام شده و علاوه بر بهبود عملکرد موجب افزایش طول عمر لوازم خانگی نیز میشود، با سرویس تکنسین متوجه خطاها و ایرادات پنهان لوازم خانگی شده و با این اقدام از بروز مشکلات اساسی و بزرگ در لوازم خانگی جلوگیری میشود.

تعمیرات شبانه روزی لوازم خانگی جنرال الکتریک

مرکز دکترآچار به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت مشتریان گرامی است، از دیگر مزایای این تعمیرگاه مشاوره رایگان است، شما دوستان میتوانید سوالات و مشکلات خود را به صورت رایگان با مشاوران مطرح کنید، در صورتی که تعمیر دستگاه تان توسط خودتان امکان پذیر باشد، راهنمایی شده و درغیر این صورت میتوانید درخواست تکنسین بدهید.
چرا تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک را به تکنسین های «جنرال الکتریک سرویس» بسپاریم؟

  • سرعت بالا در اعزام به جهت داشتن شعب متعدد
  • مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان
  • همکاری با تکنسین های متخصص و ماهر
  • استفاده از قطعات اصل و فابریک
  • گارانتی 12 ماهه بودن تعمیرات
  • دریافت هزینه ها طبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول شرکت جنرال الکتریک

هزینه تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک چقدر است؟

هزینه تعمیر لوازم شما بستگی به نوع دستگاهتان، علت خرابی آن، نیازمندی دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های ما بعد از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام می کنند، به هیچ عنوان نگران هزینه تعمیرات نباشید به این دلیل که ما مناسب ترین و منصفانه ترین هزینه ها را برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم.

اگر از خدمات راضی نباشیم چه باید کرد؟ آیا پس از تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک گارانتی داده می شود؟

یکی از بزرگترین هدف های ما رضایت مشتریان عزیزمان از خدمات ارائه شده است از همین رو ما بعد از ارائه خدمات به شما گارانتی 3 ماهه در نظر گرفته ایم، اگر باز هم مشکلی در رابطه با خدمات ارائه شده داشتید، مشکل شما از طریق واحد پشتیبانی ما رسیدگی خواهد شد.

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در شمیرانات تهران

اقدسیه , آجودانیه , داراباد , سوهانک , تجریش

02122191254

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

02177611203

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

02144447886

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب , سعادت آباد

02177612939

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در غرب تهران, کرج, فردیس و شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر , شهرقدس , گرم دره , اندیشه و …

09129532878

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در شرق تهران, لواسانات و پردیس

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

09372222116

شماره شرکت جنرال الکتریک فلسطین 09129532878 ⭐️ 4 شعبه در تهرا ... در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

09372222116
تماس با کارشناس (لمس کنید)

راه های ارتباطی با کارشناسان

جنرال الکتریک سرویس