ثبت درخواست
نمایندگی جنرال الکتریک

در جنرال الکتریک سرویس رضایت مشتری یک شعار نیست.

نمایندگی جنرال الکتریک تهران شعبه برگزیده

نمایندگی جنرال الکتریک | جنرال الکتریک برندی معتبر و جهانی است و اغلب مصرف‌کنندگان ایرانی از استفاده از لوازم‌خانگی جنرال الکتریک رضایت دارند. پیشینه و میزان سرمایه فعلی جنرال الکتریک موفقیت خیره‌کننده جنرال الکتریک در عرصه صنعت و تجارت در مقیاس جهانی را نشان می‌دهد. اما در مقیاس داخلی، تعمیرات جنرال الکتریک در نمایندگی‌های رسمی جنرال الکتریک، بخش مهمی از این موفقیت و رضایت هستند؛ چراکه مشتریان جنرال الکتریک مطمئن هستند که تنها با استفاده از تلفن جنرال الکتریک، تعمیر لوازم خود را به کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای و مسلط به محصول در نمایندگی جنرال الکتریک می‌سپارند.

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ...

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتریک 09129532878 - جنرال الکتریک سرویس

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک از اصلی ترین خدمات این نمایندگی می باشد. تعداد محدودی از کارخانجات لوازم خانگی، سالیان طولانی اقدام به تولید لوازم خانگی می کنند، یکی از این شرکت ها که بیش از صد سال در این زمینه فعالیت دارد و جزو پیشگامان این صنعت است، شرکت جنرال الکتریک می باشد که در تولید انواع مختلفی از لوازم آشپزخانه و منزل، اولین شرکتی است که شروع به تولید این محصولات کرده است.

کارخانجات جنرال الکتریک دارای سابقه طولانی در تولید ساید بای ساید می باشد، این شرکت از پیشروهای صنعت لوازم خانگی می باشد، بصورتی که در سال 1949 اولین دستگاه سرما ساز دو درب را تولید نمود، که انقلابی در صنعت لوازم سرما ساز در منزل بحساب می آمد.
بعد از 20 سال تولید موفق و کسب تجارب زیاد در سال 1969 اولین ساید بای ساید دارای آب سرد کن و یخ ساز را روانه بازار مصرف نمود. این شرکت دارای نوآوری های زیادی در تولید لوازم خانگی است. شرکت جنرال الکتریک در سال 1984 اولین ساید بای ساید مجهز به بوق (در صورت باز بودن درب) را ساخت.

ویژگی تعمیرگاه جنرال الکتریک

ویژگی‌‌های تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک با طی کردن فرآیند زیر بهتر به شناخت مراجعه‌کنندگان کمک می کند:
هنگامی که شما درخواست تعمیر یخچال جنرال الکتریک را از طریق تلفن، آنلاین و یا به صورت حضوری ثبت می‌کنید، در کوتاهترین زمان، کارشناسان ماهر بسیاری هستند که برای این کار به شما اعلام حضور می‌کنند. در این صورت شما با توجه به سوابق و رزومه هر کارشناس و یا حتی نظرها و رتبه‌بندی‌‌های مشتریان سابق تعمیرگاه، می‌توانید کارشناس مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کلیه‌ کارشناسانی که در زمینه‌ تعمیر یخچال جنرال الکتریک و دیگر لوازم‌خانگی فعالیت می‌کنند، مورد اعتماد مرکز بوده و شما با خیال راحت و بدون دغدغه می‌توانید کار تعمیرات را به آن‌ها بسپارید.

هم اکنون درخواست ثبت کنید

تمام نیروهای تعمیرکار طبق مطالب مفصل فوق، آزمون‌های زیادی را پشت سر گذاشته و از نظر توانمندی و شایستگی، اثبات شده هستند.نکته‌ قابل توجه دیگر اینکه کلیه خدمات ارائه شده، از هنگام ارسال نیرو تا پایان کار زیر نظر پوشش بیمه خواهند بود.
به صورت کلی با ویژگی‌های ‌بارز تعمیرگاه مجاز یخچال جنرال الکتریک آشنا شدید، امّا به صورت جزئی می‌توان به سایر قابلیت‌های تعمیرگاه به صورت زیر اشاره کرد:

  • تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل مشتری با قطعات اصلی و اورجینال شرکت تولیدی از ویژگی‌های ضمانت‌شده تعمیرگاه رسمی می‌باشد.
  • انجام تعمیرات دستگاه، حتی در روزهای تعطیل به صورت مداوم میسر است.
  • شارژ گاز دستگاه به صورت شبانه‌روزی، حتی در ایام تعطیل انجام می‌شود.
  • راه‌اندازی مجدد یخچال‌ قدیمی جنرال الکتریک به صورت کاربردی به وسیله تعمیرکاران با تجربه به صورت تخصصی، با سرعت بالا انجام می‌شود.
  • در نهایت خدمات ارائه شده فوق به صورت فنی و تخصصی با ضمانت‌نامه در تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک انجام می‌شود.

هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک چگونه می باشد؟

بخاطر اینکه «جنرال الکتریک سرویس» نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک می باشد تمامی هزینه ها قبل از تعمیر و بعد از مرحله شناسایی عیب به مشتری اعلام می شود و در صورت تمایل کار تعمیر و سرویس یخچال جنرال الکتریک صورت می گیرد. تمام هزینه های تعمیرات در فاکتور رسمی شرکت قید می گردد.

تعمیرات فن ساید بای ساید General electric

یکی از مهم ترین قطعات ساید بای ساید جنرال الکتریک، فن آن می باشد که بسیاری از خرابی های ساید بای ساید مربوط به این قطعه می باشد. یکی از اصلی ترین نشانه های خرابی فن ساید، تولید سر و صدای اضافی آن می باشد که نشان از شکستگی و یا فرسودگی فن می باشد. همچنین ممکن است مشکل از گیر کردن پره های فن ساید بای ساید با محافظ اطراف آن باشد که این موضوع باید توسط تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک بررسی شود.
خرابی فن ساید بای ساید می تواند باعث یخ بستن لوله های پشت دستگاه و یا افزایش دمای جانبی فریزر بشود. تشخیص خرابی فن ساید بای ساید جنرال الکتریک و عیب یابی آن، باید حتما توسط فرد متخصص انجام شود.

لوازم خانگی شیک و زیبا جنرال الکتریک

تشخیص زمان تعمیرات جنرال الکتریک    

چه زمانی باید با متخصصین و تعمیرکاران برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تماس بگیریم؟ چه زمانی یخچال ما نیاز به تعمیر دارد؟ معمولا وقتی چنین حالت هایی در یخچال ایجاد می شود، نیاز به تعمیر دارد:

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

  • یخچال صدای زیاد و غیر طبیعی می دهد؛
  • فریزر به درستی عمل یخ سازی را انجام نمی دهد؛
  • یخچال بیش از حد معمول برق مصرف می کند؛
  • کمپرسور یخچال از کار افتاده یا به درستی کار نمی کند؛
  • یخچال دچار برفک شده باشد؛
  • آب مخزن خالی شده باشد؛
  • ستون ها و بدنه یخچال داغ می شوند؛
  • صفحه نمایش یخچال خاموش می شود؛
  • درب یخچال درست باز و بسته نمی شود یا واشر پاره شده است.

توجه داشته باشید که در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر در یخچال، از انجام هر گونه عمل یا تعمیری خودداری کنید. چرا که تعمیرات جنرال الکتریک از تعمیرات تخصصی است، کوچکترین دستکاری در یخچال می تواند باعث خرابی بیشتر آن شود. لذا چنانچه اگر یخچال فریزر جنرال الکتریک شما دچار مشکلی شد، با متخصصین این کار تماس بگیرید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک در «جنرال الکتریک سرویس»

گروه «جنرال الکتریک سرویس» متشکل از کادری مجرب است که بیش از ۲ دهه سابقه تعمیر انواع برندهای لوازم خانگی هم‌چون الکترولوکس، آاگ، بوش و … را دارد. ما سابقه درخشانی در زمینه تعمیرات و مونتاژ انواع برندهای لوازم خانگی داریم و تمام کارشناسان رسا سرویس افرادی دوره‌دیده و حرفه‌ای هستند که می‌توانند به شما در رفع خرابی دستگاه، کمک کنند.
شرکت «جنرال الکتریک سرویس» با به کارگیری افراد متخصص و ماهر به ارائه خدمات تعمیراتی و فروش و تعویض قطعات لوازم خانگی پرداخته است و شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر و خیالی آسوده لوازم خانگی خود را به متخصصین این کمپانی بسپارید و بهترین خدمات را از آن ها دریافت نمایید.

سوالات متداول نمایندگی تعمیر مینی چیلر

اگر نیاز به تعمیر ساید جنرال الکتریک تهران داشتید با ما تماس بگیرید

نمایندگی تعمیرات ساید جنرال الکتریک کدام مناطق تهران را تحت پوشش قرار می دهد؟

این نمایندگی ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید شما در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می باشد. هر کجای تهران که باشید تعمیرکار کمتر از یک ساعت به محل شما می رسد.

برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک با چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای درخواست خدمات از این نمایندگی با شماره 09129532878 تماس بگیرید. کارشناسان ما مستقر در مرکز تماس مجموعه، پاسخگوی شما هستند.

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در شمیرانات تهران

اقدسیه , آجودانیه , داراباد , سوهانک , تجریش

02122191254

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، انرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

02177611203

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

02144447886

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در شهرک غرب و سعادت آباد

شهرک غرب , سعادت آباد

02177612939

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در غرب تهران, کرج, فردیس و شهریار

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر , شهرقدس , گرم دره , اندیشه و …

09129532878

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در شرق تهران, لواسانات و پردیس

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

09372222116

تعمیر ساید جنرال الکتریک دارآباد - شماره نمایندگی جنرال الکتر ... در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

09372222116
تماس با کارشناس (لمس کنید)

راه های ارتباطی با کارشناسان

جنرال الکتریک سرویس